فروش انواع فایل های ساخت استیکر و لوگو و عکسنوشته و نرم افزار

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 84
  • بازدید دیروز : 60
  • بازدید کل : 958656

2 کتاب رازهایی درباره مردان+رازهایی درباره زنان


2 کتاب رازهایی درباره مردان+رازهایی درباره زنان

دو کتاب در یک پکیج

رازهایی که هر زن و شوهری باید در مورد همسر خود بدانند

با این پکیج زندگی شیرین را تجربه کنید

کتاب رازهایی درباره مردان یکی از کتابهای پرطرفدار و محبوب برای زنان می باشد. نویسنده این کتاب در ابتدای کتاب می نویسد: بارها دیده ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگیمان، اغلب فراموش می کنیم که خود چگونه تغییر کنیم.لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن ها مؤثر هستند! این تمرین ها را با هزاران زن در میان گذاشته ام و خود نیز هر روز همگی آن ها را در زندگی شخصیم به کار میبرم. مجبور نیستید همگی لیست ها را به یک باره و با هم ترتیب دهید و تمامی توصیه ها را با هم به کار ببندید.می توانید، هر بار تنها چند صفحه از کتاب را بخوانید و روی تمرین ها و روش های ارائه شده در همان چند صفحه کار کنید.

اگر به شما بگویم که تنها با رعایت چند نکته کوچک می توانید از برخی از رفتارهای همسرتان که شما را عصبانی می کندجلوگیری کنید چه می گفتید؟چنانچه تنها چند واژه ی جادویی سراغ داشتید که ظرف تنها چند ثانیه ازدید همسرتان شما را به مهربان ترین وبهترین همسر دنیا تبدیل می کند چه اتفاقی می افتد؟ چنانچه تنها با آموزش چند راهکار جادویی واسرار آمیز به شما کاری می کردم که همسرتان بخواهد هر چه بیشتربا شما باشد چه؟آیا مطالب فوق برایتان جالب به نظر می رسند؟ اگر چنین است جای درستی آمده اید وکتاب مناسبی را انتخاب نموده اید.

حجم تقریبی دو کتاب در قالب یک فایل زیپ: 5.69 مگابایت


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2163

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی مکتوب آی آر تکست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما